piątek, 19 lipca 2013

Hej

Hej.
No to tak.
Przepraszam za długą nieobecność. Nie wstawiłam nic od miesiąca. SZOK O.o
Rozdział 11 jest w trakcie pisania. 
Do poniedziałku (najpóźniej do wtorku ) powinien już być. 
Gdyby nie ból głowy , to był by już dzisiaj.
Chciałabym wam podziękować za  5635 wejść i za 18 obserwatorów. Oraz za to , że nie najeżdżacie na mnie , że n nie wstawiłam nowego rozdziału. Wynagrodzę to Wam, 11 będzie dłuuugaaa. 
A jak się podoba szablon , hm ?
Dziękuję jeszcze raz Violent za wykonanie go.
Mam dla Was niespodziankę , za parę dni ruszy nowe opowiadanie , w które włożę więcej niż w to, mam taką nadzieję. Ale nie zostawię tego. Oto się nie bójcie. To opowiadanie jest moim pierwszym i tak łatwo nie odpuszczę. 
Dziękuję.
Przepraszam.
Kocham Was <3
L O V E 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon w całości wykonany przez Violent na zlecenie Memory na bloga http://zycie-jest-dziwne.blogspot.com/ . Prawa autorskie zastrzeżone