czwartek, 25 lipca 2013

Liebster Award

Liebster Award

Zostałam nominowana przez  Dija;).
No to zaczynamy moje pierwsze nominacje 

1. Ulubiona piosenka?
Mam dwie , jedną nowszą , a drugą trochę starszą OneRepublic - Apologize
Olly Murs - Dear Darlin

2.Jakie jest Twoje hobby?
Uwielbiam pisać, czytać , słuchać muzyki i spotykać się ze znajomymi
( To jest hobby? Bo nie mam pojęcia)

3.Ile masz lat?
Mam 14 lat

4. W jakim województwie mieszkasz?
W lubuskim

5. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Zmieniam zdanie co chwilę, ale na dzień dzisiejszy w Londynie

6. Masz jakieś dziwactwa?
Każdy ma. To są moje
- lubię wąchać nowe książki
- uwielbiam zapach benzyny 
- śpię z pięcioma poduszkami różnych rozmiarów i dwoma misiami
- nie zasnę bez telefonu
- gdy idę do sklepu , co chwila zaglądam w portfel , czy aby na pewno mam pieniądze 
- gdy jestem sama w domu , to i tak pukam do drzwi od łazienki 
- ogólnie boję się clownów i manekinów oraz takich starych, porcelanowych lalek
- mam arachnofobię i brzydzę się robaków , i owadów, i zdechłych zwierzą 
- spadam z łóżka w nocy
- gdy idę nocą po ulicy, cały czas oglądam się za siebie
- uwielbiam burzę , uwielbiam na nią patrzeć i spać , gdy jest.
Chyba tyle wystarczy

7. Czy obawiasz się przeszłości ?
Raczej nie. Będzie , co będzie. Żyję chwilą

8.Co cenisz sobie ponad wszystko inne ?
Szczerość , zaufanie i tolerancję - to jest dla mnie najważniejsze 

9. Co jest dla ciebie ważniejsze : wygląd czy charakter?
Wiadomo , że charakter. Ale dobrze jak ktoś o siebie zadba

10. Jakie jest twoje największe marzenie ?
Poznać Beyonce,  Bena Haggerty, cały zespól OneRepublic i Maroon 5 i jeszcze parę osób. Wyjechać do Londynu na studia. 

11. Czy należysz do jakiegoś fandomu ?
Nie należę.


Moje pytania:

1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Czym się interesujesz ?
4. Czego nie znosisz?
5. Czego się boisz?
6. Twoje największe marzenie ?
7. Ulubiona piosenka?
8. Masz szansę spełnić swoje 3 życzenia , o co prosisz?
9. Jakbyś miała być zwierzęciem to jakim i dlaczego?
10. Za 10 lat widzisz siebie jako...?
11. Czym jest dla Ciebie pisanie?


Nominuję : 

1 komentarz:

Szablon w całości wykonany przez Violent na zlecenie Memory na bloga http://zycie-jest-dziwne.blogspot.com/ . Prawa autorskie zastrzeżone