wtorek, 8 kwietnia 2014

Potrzebuje, nie wiem...

Hej. Jak tam u Was? Wiem głupie pytanie, ale nikt się nie odzywa, nie pisze nawet głupich minek. Wiem, że to moja wina. 
Bo zawodzę, nie dodaje rozdziałów, to po co tu wchodzić. 
Proszę Was o coś. O drugą szansę. Na razie potrzebuję, no nie wiem... przerwy. Tak to będzie dobre słowo PRZERWY. Nie mam do tego głowy. Mam za dużo spraw związanych z nauką. 
Więc, dacie mi tę szansę? Jestem tylko piętnastolatką, nie daje rady ze wszystkim. Więc zawieszam na czas nieokreślony, znowu. 
Przepraszam.
Zawieszam go, bo mam pomysł. Nie usuwam, bo nadal chcę to robić, tylko brak mi czasu i pomysłu jak połączyć niektóre części opowiadania, bo są nie spójne. 
Dziękuję i Przepraszam ; ) 

6 komentarzy:

  1. Rozumiem. Trudno wszystko polaczyc.
    Czekam na twoj powrot.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochanie nie przejmuj się nie wszyscy sa idealni doskonale rozumiem ze nie dajesz rady ze wszystkim ja też tak mam .Bedę czekać na nastepny choc to mialo by trwac wieki
    całuje i ściskam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale Cie rozumiem . czekam na powtót:)
    zapraszam do mnie : http://tomorrowiwontgiveup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię :)
    Też brakowało mi weny, więc musiałam zawiesić bloga ://
    Lepiej, żeby był zawieszony, niż usunięty. Czekam na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon w całości wykonany przez Violent na zlecenie Memory na bloga http://zycie-jest-dziwne.blogspot.com/ . Prawa autorskie zastrzeżone